- Automatisering & ICT/IT
- BlockChain
- Webinar Blockchain Revolution: €500,- per teamsessie
Webinar Blockchain Revolution: €500,- per teamsessie
Lunch Learners
Kenmerken
€ 605,00 All-in-prijs
- Klanten geven ons een 9,8
- Leren wanneer het jou uitkomt
- Beste prijsgarantie

Boek nu deze training
- Klanten geven ons een 9,8
- Leren wanneer het jou uitkomt
- Beste prijsgarantie
€ 605,00 All-in-prijs
Boek nu deze training
€ 605,00 All-in-prijs
- Dit is gegarandeerd de beste prijs

Boek nu deze training
- Klanten geven ons een 9,8
- Leren wanneer het jou uitkomt
- Beste prijsgarantie
€ 605,00 All-in-prijs
Opleidersinformatie
Dit is de tijd om je te ontwikkelen! Lunch Learners studenten hebben de tijd om zich te verdiepen, dit is vaak geen prioriteit wanneer je werkt. Lunch Learners biedt hierin de oplossing: wij lezen, analyseren en presenteren. Het bedrijfsleven leert mee.
Lunch Learners studenten studeren aan de TU/eindhoven. Dit wil niet zeggen dat we alleen technische boeken analyseren. Ook andere interessegebieden van de studenten zoals psychologie, management, innovatie, ondernemerschap en meer bieden wij aan. We vinden het belangrijk onszelf te ontwikkelen zowel binnen als buiten het beroepsveld van onze studie.
Waarom?
Stof om over na te praten.
Ga na de presentatie het gesprek aan, wat betekent deze kennis voor je organisatie? Kom verder. Door het praktische overzicht is de stof snel weer op te halen.
Verschillende studenten.
Door het diverse team van studenten kunnen wij allerlei onderwerpen behandelen. Er wordt gepresenteerd met passie.
Life Long Learning.
Blijf je ontwikkelen, gun medewerkers de kans om te blijven leren. Daarnaast is het een sociaal evenement waar we van elkaar kunnen leren.
Maatschappelijk
Investeren in studenten en kennis.
Nederland is een kenniseconomie. Een substantieel deel van onze economische welvaart komt voort uit (technische) kennis. Lunch Learners probeert deze kennis te vergaren en op te slaan, om deze vervolgens te verspreiden in bedrijven en onder studenten.
Daarnaast is er een andere uitdaging voor Lunch Learners. Studenten die hun bachelor op de universiteit doen, lopen vaak weinig of geen stage. Hierdoor hebben ze weinig gevoel bij wat ze later willen gaan doen en in wat voor bedrijf, of klopt dit beeld niet. Door studenten naar diverse bedrijven in verschillende markt(segmenten) te sturen, krijgen ze meer gevoel bij de soorten bedrijven en markten. Hierdoor kunnen ze bewustere keuzes maken voor de rest van hun carrière.
Studenten worden vaak gewaardeerd op hun diploma’s. Bij het behalen van het diploma is men ineens goed genoeg voor het bedrijfsleven. Wij geloven er in dat dit een lineair verband is. Studenten cumuleren kennis en kunde en moeten ook op die manier beloond worden.
Lunch Learners studenten studeren aan de TU/eindhoven. Dit wil niet zeggen dat we alleen technische boeken analyseren. Ook andere interessegebieden van de studenten zoals psychologie, management, innovatie, ondernemerschap en meer bieden wij aan. We vinden het belangrijk onszelf te ontwikkelen zowel binnen als buiten het beroepsveld van onze studie.
Waarom?
Stof om over na te praten.
Ga na de presentatie het gesprek aan, wat betekent deze kennis voor je organisatie? Kom verder. Door het praktische overzicht is de stof snel weer op te halen.
Verschillende studenten.
Door het diverse team van studenten kunnen wij allerlei onderwerpen behandelen. Er wordt gepresenteerd met passie.
Life Long Learning.
Blijf je ontwikkelen, gun medewerkers de kans om te blijven leren. Daarnaast is het een sociaal evenement waar we van elkaar kunnen leren.
Maatschappelijk
Investeren in studenten en kennis.
Nederland is een kenniseconomie. Een substantieel deel van onze economische welvaart komt voort uit (technische) kennis. Lunch Learners probeert deze kennis te vergaren en op te slaan, om deze vervolgens te verspreiden in bedrijven en onder studenten.
Daarnaast is er een andere uitdaging voor Lunch Learners. Studenten die hun bachelor op de universiteit doen, lopen vaak weinig of geen stage. Hierdoor hebben ze weinig gevoel bij wat ze later willen gaan doen en in wat voor bedrijf, of klopt dit beeld niet. Door studenten naar diverse bedrijven in verschillende markt(segmenten) te sturen, krijgen ze meer gevoel bij de soorten bedrijven en markten. Hierdoor kunnen ze bewustere keuzes maken voor de rest van hun carrière.
Studenten worden vaak gewaardeerd op hun diploma’s. Bij het behalen van het diploma is men ineens goed genoeg voor het bedrijfsleven. Wij geloven er in dat dit een lineair verband is. Studenten cumuleren kennis en kunde en moeten ook op die manier beloond worden.